Шосты дзень тыдня - субота - з'яўляецца арганічнай часткай цэласнай вучэбна-выхаваўчай сістэмы школы.
Адной з важных задач, якія стаяць перад педагагічным калектывам школы, з'яўляецца эфектыўная арганізацыя выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень тыдня. Яна плануецца і праводзіцца ў адпаведнасці з агульнашкольным планам работы школы, арганічна дапаўняючы і працягваючы яго. Праца школы арганізавана па тэматычных тыднях, дэкадзе, месячніку і інш., а арганізацыйна-змястоўная праца ў шосты дзень тыдня праводзіцца ў адпаведнасці з іх тэматыкай. Асаблівая ўвага надаецца правядзенню ў суботу фізкультурна-аздараўленчай і спартыўна-масавай работы.
Сістэма работы школы ў суботы наступная:
ПАЧАТКОВАЯ ШКОЛА
|
5-9 КЛАСЫ
|
10-11 КЛАСЫ
|
НАПРАМКІ РАБОТЫ ШКОЛЫ Ў ШОСТЫ ШКОЛЬНЫ ДЗЕНЬ
Непасрэднае ўзаемадзеянне з навучэнцамі:
|
Стварэнне выхаваўчага асяроддзя:
|
Карэкцыя і каардынацыя розных выхаваўчых уплываў у соцыуме:
|
Умацаванне маральнага і псіхафізічнага здароўя:
|